Koncert v Pásovci

27. dubna 2010 proběhl další z řady našich koncertů. Jako vždy úspěch to byl plný, bo přišli všichni naši fanoušci. Halu jsme zaplnili do posledního místa a kvalitní hudební vystoupení rozproudilo zábavu jako nic, takže je zřejmé, že všichni přijdou příště zas.

Posted in | 6 Comments

6 komentářů:

Božena řekl(a)... @ 6. května 2010 v 15:53

Jooo fotky to jen potvrzujou - byl to fakt nářez :-). Tak teď jen aby Vám nestoupla sláva do hlavy, doufám že jste se poctivě rozdělili o vydělaných 205 Kč,- (děleno 4 -no nevím nevím jestli se zadařilo) a doufám že již secvičujete další repertoár. Já teda osobně bych si dovolila popřát třeba skladbu od Kabátů "Kdoví jestli" a abyste neřekli že jsem nedala na výběr, tak by mohla být i Corrida, nebo Burlaci :-) co vy na to?
Vaše Fanynka

Anonymní řekl(a)... @ 28. dubna 2011 v 18:42

Ahoj klucí,jsem mladá, štíhlá,říkaj že atraktyvní a ráda spívám Nepotřebujete spěvačku?Fotku pošlu řekněte mě kam.

Anonymní řekl(a)... @ 28. dubna 2011 v 18:50

Aj múžu přidat kazetu, nahraju to na magneťák, abyste mně i slyeli.

Anonymní řekl(a)... @ 4. května 2011 v 15:19

Ahój!
No tak to je super, určitě nám o sobě napiš co nejvíc - to víš, musíme vybírat. Na kazetu snad ani nic nenahrávej, to neni nutný, notička sem - notička tam, nejsme žádný tento. Hlavně pošli nějaký foto - normální obyčejný fotky, nemusí to bejt ani nic zvláštního - třeba jak vypadáš normálně obyčejně v plavkách a tak.
Za kapelu zdraví Titko.
PS: my už teda jednu zpěvačku na zpívání máme, ale to neva. Určitě se skamarádíte!

Anonymní řekl(a)... @ 10. května 2011 v 9:58

Ahoj Titko, sem ráda že máte zájem. To mi ani nevadí,že máte druhou spěvačku. Já i tancuju.Jožo řikal že je to divný že nechcete tu pásku. Ale vyfotografuje mi, on má digitál. Nevij jestli v plavkách, já bych se před nim radši neslíkla.A kam mám tu fotku poslat? A menuju se Viera.

Anonymní řekl(a)... @ 23. června 2011 v 23:02

Ahoj, Viera kecá. Spívat neumí! Jolana umí líp.
J.

Okomentovat